5 listopada 2019 |

SMART FISH DLA MILLENIALSA? GRAAL STAWIA NA INNOWACJE PRODUKTOWE.

Nowe produkty to fileciki śledziowe w formie sałatkowej, podane w trzech nietuzinkowych smakach: „Słodka tajemnica” z dodatkiem rodzynek, „Czyli bomba” – z pikantnym sosem jalapeno oraz „Przynoszę szczęście” – fileciki inspirowane smakami kuchni azjatyckiej. Sałatkowa forma śledzi w nowym wydaniu Graala to także wygodne opakowanie, w poręcznej porcji na raz, dobra do pieczywa, jako samodzielna przekąska lub element większego dania.

Innowacją jest zupełnie nietradycyjne podejście do produktów rybnych: opakowania są formą zabawy i dyskursu z konsumentem, doskonale wpisującym się w język millenialsów. To już nie zwyczajna ryba w puszce, a smarf fish w najtrwalszym opakowaniu.

Nowe fileciki śledziowe to prosty skład: kawałki ryby, warzywa i sos. Produkt, jak wszystkie ryby z puszki Graala, nie zawiera konserwantów i wychodzi naprzeciw takim trendom jak dbałość o zdrowie i kondycję fizyczną wśród młodych. Jest także odpowiedzią na rosnącą popularność flexitarianizmu.

– Myślą  przewodnią Graala jest dostarczać zdrowe i pełnowartościowe posiłki, zgodnie z hasłem: Graal mądry wybór, zdrowy nawyk, który procentuje – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal. – Chcemy zachęcać do tych zdrowych nawyków również pokolenie millenialsów. Żeby jednak dotrzeć do młodego konsumenta z tak tradycyjnym produktem, jakim jest śledź – potrzebny jest pomysł. Postawiliśmy więc na nietypową komunikację na opakowaniu puszki rybnej, nawiązującą nie tyle do skojarzeń kulinarnych z rybą, co do sytuacji i wątków kulturowych, w których poruszają się millenialsi. To właśnie dla nich naturalne jest ciągłe poszukiwanie nowych doświadczeń na własną rękę, uciekanie od codzienności oraz przedkładanie różnorodności nad przewidywalność.

Nowe formy sałatkowe Graala są dostępne w sprzedaży we wszystkich największych sieciach spożywczych.


Cofnij

Pozostałe aktualności

7 lutego 2024

Konkurs na Facebooku Graal

W kuchni czujesz się jak ryba w wodzie? Weź udział w konkursie Graal x Jump i wygraj! Wystarczy, że stworzysz przepis na smakowitą kolację z produktem od Graal i umieścisz swoje zgłoszenie pod postem konkursowym na Facebooku.   Zobacz regulamin: Regulamin_konkursu_Graal_7.02.2024

czytaj więcej

9 października 2023

Najlepsza marka w kategorii ryby pelagiczne

Co to była za gala! Podczas obchodów 10-lecia MSC Polska – chroń morza i oceany marka #Graal została nagrodzona jako najlepsza w Polsce, w kategorii TOP BRAND PELAGIC (Najlepsze marka w kategorii ryby pelagiczne). Serdecznie dziękujemy za wyróżnienie i cieszymy się, że możemy wraz z #MSCPolska od lat pracować na rzecz lepszej przyszłości i ochrony […]

czytaj więcej

13 czerwca 2023

Nasz pakt z oceanem

Z dumą informujemy, że nasz pakt z oceanem się rozszerza, tak samo jak nasze zaangażowanie w ochronę zasobów naszej planety. Kawałki tuńczyka w sosie własnym i kawałki tuńczyka w oleju to najnowsze produkty w naszym portfolio, które dołączają do rodziny produktów MSC! Jesteśmy przekonani, że dzięki Twojemu wsparciu to dopiero początek naszej podróży ku lepszej […]

czytaj więcej